2015. március 10., kedd

Február


Február végi leltározás


Egy szegényesre sikerült hónapot tudhatok magam mögött. Az új évi fogadalmam, vagy mondhatjuk úgy is kihívásom az volt, hogy idén 50 könyvet elolvassak. Ez kevesebb, mint a tavalyi év teljesítménye, de a munka, iskola, vezetésórák mellett még ebben is éppen elég kihívást találtam.
Ennek teljesítéséhez körülbelül heti egy könyvet kell elolvasni. A február hónapban ez a mennyiség nem sikerült.

Amiket elolvastam:



Simone Elkeles -  Chain Reaction – Láncreakció (Tökéletes Kémia 3.)
336 oldal
Forrás: Könyvtár






Tarryn Fischer – The Opportunist - Kihasznált alkalom
280 oldal
Forrás: Könyvtár






Maggie Stiefvater – The Scorpio Races - Skorpió Vágta
448 oldal
Forrás: Könyvtár

 

Új könyvek:

Új könyvvel nem gazdagodott a könyvespolcom, de még így is rengeteg könyvtári és saját könyv vár az elolvasásomra, így nem volt szükség újabb beszerző körútra, majd talán márciusban.

Megfilmesített könyvek, melyeket sikerült megnéznem a hónap során:

Talán csak én vagyok így vele, de vannak filmek, amik megunhatatlanok. Sokadszorra is újra kedvet kaptam a Narnia filmek megnézéséhez. Már a könyvsorozat is nagyon tetszett, ezért nem is értem miért csak ebből a pár történetből készült még film.
Narnia krónikái: az oroszlány, a boszorkány és a ruhásszekrény
C. S. Lewis - Az oroszlány, a boszorkány és a ruhásszekrény (Narnia Krónikái 2.)







Narnia krónikái: Caspian herceg
C. S. Lewis - Caspian herceg (Narnia Krónikái 4.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése