2015. március 31., kedd

Március


Március végi leltározás


Március végi leltározásA március hónap már jelentősen jobban sikerült, mint a február. A vizsgák, túlórák ellenére olvasgattam, ráadásul könyvtárba is eljutottam, így sok új szerzemény várta, hogy kiolvassam, ahogy még most is, úgyhogy nincs megállás. Ahogy látszik több francia regénnyel is össze sodort az élet. Sajnos nem tudom elmondani, hogy a kedvenceim közé kerültek volna, maradtam a hónapban is a fantasy műfaj szerelmese. Nem sok filmet tudtam megnézni, de az az egy annál jobb volt, a várva várt Zafírkék. A könyvespolcom sem nőtte ki magát a hónap alatt, majd talán a következő hónapban, egy névnap talán segíthet ezen is.

Amiket elolvastam:




Colleen Houck - Tiger's Voyage - A tigris utazása

688 oldal

Forrás: Könyvtár




Marie- Aude Murail - Tiger's Voyage - Simple - Lakótárs kerestetik!

216 oldal

Forrás: Könyvtár





Jus Accardo - Toxic - Mérgezés (Denazen 2.)

398 oldal

Forrás: Könyvtár







Amanda Hocking - Fate - Végzet (A vér szava 2.)

296 oldal

Forrás: Könyvtár

   



Rachel Hawkins - Hex Hall (Hex Hall 1.)

272 oldal

Forrás: Könyvtár





Anne Percin: Hogyan told el (jól) a nyarad (Hogyan told el... 1.)

208 oldal

Forrás: Könyvtár


Új könyvek:

A hónapban nem volt lehetőségem szórakoztató irodalmat vásárolni magamnak, azonban sikerült bővítenem tankönyveimet két gazdasági nyelvvizsgára felkészítő könyvvel, és Sarah Wilson írásával, ami az egészséges életmódhoz kapcsolódik. Legtöbbünk gyakran megpróbálkozik egy-egy diétával, mikor elönti a bőntudat a folytonos nassolások miatt, vagy a mérleg mutatója láttán. Ez történt nálam is mikor úgy döntöttem megrendelem magamnak ezt a könyvet, hátha valamilyen gyakorlati tanáccsal is bővülök, hogyan lehet fájdalommentesen lefogyni a cukorról.

Nicolas Barreau könyve esetén én voltam a szerencsés nyertes a Blogturné Klubon, akinek sikerült megnyerni ezt a romantikus regényt. Már kíváncsian várom a történetet. A kiadó egyébként annyira aranyos volt, hogy már egy héten belül postázta a nyereményem. Nagyon szimpatikusak.




Sarah Wilson - Lefogytam a cukorról


 




Nicolas Barreau - Álmaim asszonya






Megfilmesített könyvek, melyeket sikerült megnéznem a hónap során:


Zafírkék

Kerstin Gier - Saphirblau - Zafírkék (Időtlen szerelem 2.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése