2015. április 6., hétfő

Könyves bélyegalbum






 Amikor már kezdett túl sok lenni a könyvsorozat, amit követtem, túl sok a már elolvasott könyv és amire még várok, egy albumot készítettem, amelyben ezek jól áttekinthetővé váltak. Az elkészítése nagyon gyors és egyszerű, mégis rettentően hasznos tud lenni, és látványos.

Elkészítése:


  • Keressünk egy régi bélyeggyűjtő albumot, amire már nincs szükségünk. A külső borításának akár nem is kell szépnek lennie, ezt utólag is szebbé tehetjük tetszés szerint.


  • Nyomtassunk ki körülbelül bélyeg nagyságú képeket azokról a könyvekről, amelyeket már elolvastunk, vagy a jövőben el szeretnénk. Én ezeket le is lamináltam, hogy ne legyenek sérülékenyek és kis kártyákhoz hasonlítsanak. Ez után már nincs más dolgunk, mint lemérni az oldal méreteit és egy olyan hátteret nyomtatni, amely ennek megfelelő, majd ezt beragasztjuk az albumba.

  • Az albumban a kis képeinket majd a fóliák alá helyezhetjük. Mivel az én képeim kicsit nagyobb méretűek lettek, mint a bélyegek, szükséges volt egy két fóliával megritkítani az oldalt. Ti is csak annyit hagyjatok az albumban, amennyivel minden kép áttekinthető lesz, és nem válik zsúfolttá az oldal.

  • Utána már nincs más dolgunk csak tetszés szerint elhelyezni az albumba a képeket. Nekem ahogy látható elsődleges szempont a könyvsorozatok volt, majd a könyvek témája. Külön oldalt kaptak a kedvencek is.

  • A hátterek megválasztásánál lehet könyves témájú a nyomtatott oldal, esetleg feldíszíthetjük jobban is lapjainkat, akár egy scrapbookban.


  





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése