2015. április 6., hétfő

Könyves talált tárgyak osztálya

Könyves talált tárgyak osztálya: Február - Március

Ezt a rovatot azért hoztam létre, mert úgy vélem mindenki számára érdekességként szolgál, az hogy mit rejtenek a visszavitt könyvtári könyvek. Egy saját, kapott vagy megvásárolt kiadást mindig jobb érzés olvasni, de egy könyvtári kölcsönzésnek is megvan a maga előnye, sosem tudhatjuk mit rejt.

A legtöbbször más olvasók könyvjelzőként használt tárgyaira lehet bukkanni, mint egy kártyalapra,
egy régi kaparós sorsjegyre, de a felhozatal mindig más. Bár én már több könyvjelzőt is elkészítettem, mikor gyorsan le kell raknom egy könyvet, van úgy hogy én is a legkülönfélébb eszközöket használok az oldalak megjelenésére. Ebben a rovatban láthatjuk majd, mások milyen eszközökkel élnek ez a cél érdekében.

Ha valaki esetleg saját tulajdonára ismerne jelentkezzen bátran, szívesen visszaszolgáltatom neki a tulajdonát, amennyiben hiányzik neki.

Ezen kívül várom mások élményeit is, hogy ti mit találtatok könyvtári könyvekben.

Lássuk a február- márciusi talált tárgyak osztályát:



A Fővárosi Szabó Ervin központi könyvtárából kikölcsönzött könyvekben egy kottára akadtam, és egy antikváriumi névjegykártyára. A hirdetést látva elgondolkodtam azon, milyen lenne megválni a régi könyveimtől, és azok árából újakat vásárolni, de hamar elvetettem az ötletet. Nektek van szívetek megválni a régebbi kiadásoktól? Nekem sajnos nem volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése