2015. május 2., szombat

Április

Április végi leltározás


Áprilisban minden hétre egy könyv jutott, amivel elégedett is vagyok, hisz ez a kitűzött célomhoz, az éves 50 könyvhöz, tökéletes teljesítmény. Bár a hónapban Noémi névnap volt, új könyvvel még nem büszkélkedhetek, mert a megrendeléseink még nem érkeztek meg. Ezekről majd a május vége beszerzéseim közt szeretnék írni. Filmek terén is lemaradtam, de a sok sorozat miatt, amit követek és azok új megjelenésű részei végett nem is csodálkozom. Hálás vagyok azonban a könyvtáraknak, hogy ennyi érdekes, izgalmas könyvet sikerült onnan beszereznem, olyanokat is amire már régóta vágytam. Büszke vagyok rá, hogy a mi kis könyvtárunk Tolmácson is tudod nekem jó olvasmányt nyújtani.

Már régóta kitűzött célom, hogy az összes Vörös pöttyös könyvet elolvassam. Ahogy látszik ehhez az Április is hozzásegített, hisz végre a könyvek 55%-ig eljutottam, ez 149 regényt jelent.

Bár nem tudom mit hoz majd a május, hisz vizsgaidőszak következik és még egy forgalmi vizsga is előttem áll, de remélem a sok megmérettetés mellett egy kis örömre is lesz idő.

Amiket elolvastam:





Lauren Conrad - Sweet Little Lies - Édes kis hazugságok

288 oldal

Forrás: Könyvtár



Marie- Aude Murail - Oh, boy!

192 oldal

Forrás: Könyvtár



Veronica Roth - The Divergent - A beavatott

430 oldal

Forrás: Könyvtár



Kim Harrington - Perception - A hatodik érzék

284 oldal

Forrás: Könyvtár




Jennifer A. Nielsen - The False Prince- A hamis herceg

342 oldal

Forrás: Könyvtár




Megfilmesített könyvek, melyeket sikerült megnéznem a hónap során:




A szürke ötven árnyalata

E. L. James - A szürke ötven árnyalata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése