2015. május 25., hétfő

Blog nyitó nyereményjáték

Blog nyitó nyereményjáték

Körülbelül 3 hónappal ezelőtt kaptam kedvet ahhoz, hogy valami számomra kedves, hosszú távú elfoglaltságba kezdjek. A kedvenc időtöltésem már évek óta az olvasás, ezért úgy gondoltam nem is lenne rossz ötlet olvasásélményeimről írni, ezzel is segítve mások döntését is meghozni könyvválasztása terén. Azóta írom ajánlásaimat, véleményeimet, karcolok könyves témákról, ismertetőket alkotok filmekről, melyek könyvek alapján születtek. Talán ez a blog segíteni fog másoknak, de remélem magamnak is, mert így könnyebben találhatók más könyvmolyokra és hallom mások véleményét is. Habár még nagyon kezdetleges színvonalon áll a blog, lenne min javítani, sajnos az időm nagyon kevés, boldog vagyok már attól is, hogy napi szinten szánhatok egy kis időt ilyenre, amit szeretek.

A blog kezdetlegessége ellenére szeretném most már megosztani másokkal is munkámat, hallani mások véleményt róla, mások olvasásélményét, ezért nyereményjátékot hirdetek a nyitás megünneplésére.

Nyereményjáték:

Három nyereményt sorsolok ki a nyertesek közt, melyek az alábbiak:

1 példány Sarah Dessen - Álom két keréken című könyvéből (puha borítás)

1 db pillangó formájú fém könyvjelző


1 db Vintage könyv formájú fémdoboz



Nem kell mást tenni a játék során, mint:

Meglátogatni a blog Facebook oldalát és kedvelni azt.

A második feltétele a nyereménynek, hogy az alábbi bejegyzés alatt írd meg kommentben, mely könyvről vagy könyvekről olvasnál szívesen véleményt.

A Rafflecopter dobozban találtok még egy megosztás fület is, melyben plusz pontot kap az, aki megosztja ismerősével a nyereményjátékot, és a megosztás linkjét elküldi nekem kommentben. Természetesen nem kötelező.

A Rafflecopter dobozt itt találjátok, ahol jelezhetitek a feladatok teljesítését. A sorsolást a doboz fogja elvégezni, így mindenképp véletlenszerű lesz.



Jó játékot kívánok mindenkinek és köszönöm a segítségetek! :)




56 megjegyzés:

  1. Szia,
    Úgy láom, nem csak egy műfajhoz ragaszkodsz, ami nagyon jó. Szívesen olvasnék tőled egy Seraphina (Rachel Hatman), vagy egy A lány, aki körülhajózta Tündérföldet kritikát. Mindkettő nagy kedvencem, mindkettő egy sorozat első kötete. Kíváncsi lennék tehát a te véleményedre is.
    Sok sikert a bloghoz, eddig nagyon tetszik, amit csinálsz.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Gratulálok a bloghoz! Nagyon tetszik már ránézésre is, és ahogy nézegettem, hogy mikről írsz, könyves téren is egyezik az ízlésünk :)
    Amiről szívesen olvasnék, és ha jól láttam, akkor nincs még róla kritika (ha igen, akkor bocsi, figyelmetlen voltam), az egyik kedvenc könyved, Judith Mcnaught Varázslat című műve. Nagyon kíváncsi vagyok rá :)
    Csak így tovább a bloggal!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én főleg a történelmi romantika híve vagyok, ezért ebből a kategóriából szinte mindenről szívesen olvasnék. Egyébként gyönyörű vintages oldalad van. Imádom. :)

    VálaszTörlés
  4. Sziia,

    először is szeretnék sok sikert kívánni a blogod vezetéséhez. :))
    Ami engem illet, én leginkább romantikus, new adult illetve történelmi romantikus köteteket olvasok. Szívesen olvasni Jane Austen könyvekről, K. A. Tucker- Tíz apró lélegzet c. könyvéről, Katja Millay: The Sea of Tranquility – Nyugalom tengeréről vagy éppen Tammara Webber - Easy, Breakable köteteiről. :)

    Valamint bármilyen más könyvről, hiszen szeretem az újdonságokat és nem egyszer történt már meg velem, hogy egy blogos ajánlás miatt találtam rá olyan könyvekre, amik később nagyon a szívemhez nőttek. :)

    További sok sikert kívánok!
    Ölel, Vivien

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nyereményjáték megosztási linkje: https://www.facebook.com/vivien.gaal/posts/1060471137330388?pnref=story

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Köszönjük a nyereményjáték lehetőségét! Sok sikert kívánok a bloghoz. Szívesen olvasnék Razorland trilógia értékelést. Én nem bírok betelni ezzel a sorozattal! :)
    Az oldal design nagyon szép, csak így tovább.

    Nem tudom ez így ér-e de megosztottam twitteren! :)
    https://twitter.com/ivett1996/status/602903033991852032

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Gratulálok a blogodhoz! Látványra is nagyon gyönyörű és tartalmilag is érdekes! :) Már vagy 4 könyvet kívánságlistára is tettem, amit az oldaladon találtam! ^^
    Nekem egyik nagy kedvencem Brandon Sanderson Ködszerzet sorozata. 3x2 könyv, szóval nem túl rövid, de szerintem megéri minden rászánt percet. Szívesen elolvasnám róla a véleményedet, ha egyszer lesz időd és kedved hozzá. :)

    Hajrá a bloghoz a továbbiakban! Én biztosan követni fogom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lemaradt, hogy megosztottam a játékot Facebookon is. :)
      https://www.facebook.com/aliz.szeile/posts/10204139190935064

      Törlés
  8. Szia!
    Nagyon szép a blogod, főleg az idézetek tetszenek kétoldalt. :) Vöröspöttyös könyvekről olvasnék szivesen még többet és mindenféle ya-ról vagy fantasy-ról. Köszi a lehetőséget!
    Ja, és itt a megosztás: https://www.facebook.com/henrietta.jakab.96/posts/419839198200836

    VálaszTörlés
  9. Helló. Én szívesen olvasnék például az Oppositionról, amint megjelenik, és pár Philippa Gregory (történelmi romantikus) könyv értékelést is szívesen fogadnék. :)

    VálaszTörlés
  10. Szia! Szívesen olvasnék Maggie Stiefvater Hollófiúk sorozatáról, de a Leányrablás Budapestent is ajánlom Böszörményi Gyulától. Emellett engem nagyon érdekel a sci-fi, ebben a műfajban is sok érdekes könyv akad, pl. On Sai regényei.

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Gratula a bloghoz, gyönyörű! :) Köszönöm szépen a lehetőséget a nyerésre, drukkolok a többieknek is.
    Szívesen olvasnék olyan bejegyzést, ami mondjuk 'Könyves bakik' címet kapná, mert vannak bizonyos hibák (pl. szerelmi háromszögek eltúlzása, túl nagy hangsúlyt fektetnek kevésbé fontos dolgokra, stb...) amik ismétlődnek. Vagy a Top 10 badass női karakter, akiket te legjobban bírtál. :)

    A megosztásom linkje:
    https://www.facebook.com/rita.selymes/posts/869342183135321?pnref=story

    VálaszTörlés
  12. Jó lett a blog. Tetszik a sablon. Könyvet viszont nem ajánlok, eddig is jókat választottál!

    VálaszTörlés
  13. Orgován Zsuzsanna2015. május 25. 22:40

    Szia! :) Szívesen olvasnék egy Mira Grant: Feed – Etetés értékelést. ;)

    A megosztásom: https://www.facebook.com/orgovanzsuzsannaanita/posts/889149131120771?pnref=story

    VálaszTörlés
  14. Szia! Én nagyon szeretem Fábián Janka könyveit. Nem tudom, mennyire ismert ő, de népszerűsíteni mindig lehet. Történelmi családregényeket ír.

    https://www.facebook.com/florafekete/posts/1126258417390660?pnref=story

    VálaszTörlés
  15. Szia, én új olvasód vagyok. Molyon láttam megosztva a nyereményjátékot. :)
    Rögtön idejöttem, mert nagyon szeretem Sarah Dessen regényeit. :)
    Szívesen olvasnék több Sarah Dessen könyv kritikát, vagy ismertetőt tőled. Végignézegettem az oldalad és lehet csak én nem láttam, de vámpíros könyveket nem találtam köztük. Az egyik kedvencem a Vámpírakadémia sorozat Richelle Meadtől. Érdekes lenne egy külső (még nem rajongó:D) szemszögből olvasni róla ismertetőt. :) :D

    Itt pedig a megosztás linkje: https://www.facebook.com/dori.hajmasi/posts/991247487586443?pnref=story

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Én csak most találtam rá a blogodra. Engem érdekelne a véleményed Jessica Shirvington: Embrace - Elhívás c. könyvéről, illetve Kiera Cass A koronahercegnő c. könyvéről. :)
    Gratulálok a bloghoz, csak így tovább.
    Köszönöm a lehetőséget. :)

    Megosztás linkje: https://www.facebook.com/macsii27/posts/840355502684695?pnref=story

    VálaszTörlés
  17. Szia.gratulálok a blogodhoz :)
    én szívesen olvasnék Jennifer L. Armentrout írónő bármelyik könyvéről <3

    VálaszTörlés
  18. Halihó!
    Igazából eddig minden kritikád tetszett, egy csomó könyvet miattad szereztem be :) Szóval bármiről írsz, nekem tökéletesen megfelel, főleg, ha számomra addig még ismeretlen volt az alkotás. Ezért szeretem olvasni elsősorban a könyves blogokat. Persze, jó egy-egy általam is olvasott műről írt kritika felett bólogatni vagy éppen szörnyülködni... Szóval, a könyvek, amikről szeretnék olvasni Nálad: Thomas Hardy - Egy tiszta nő, Umbero Eco - A rózsa neve (kedvenceim :D), Émile Zola - Hölgyek öröme, Anna Gavalda - Csak azt szeretném, ha valaki várna rám valahol, Simon Márton - Polaroidok.
    A bejegyzést megosztottam, de béna vagyok ahhoz, hogy megtaláljam a pontos linkjét, ezért remélem, nem baj, ha ezt osztom meg: https://www.facebook.com/pages/Pretty-Pointless-Posts/695908750498318 legfölső bejegyzés (még egy jó ideig :)).

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Én nagyon szívesen elolvasnám Cassandra Clare Pokoli szerkezetek sorozatáról a véleményed, nekem nagyon tetszett és kíváncsi vagyok rá, hogy neked milyen benyomásod lenne róla :)
    Egyébként nagyon tetszik a blogod, a stílusa pedig kimondottan gyönyörű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt a megosztás linkje is :)
      https://www.facebook.com/boglarka.kucsora/posts/957107007662574

      Törlés
  20. Szia!

    Én szívesen olvasnék bármilyen vámpíros vérfarkasos misztikus varázslós bűbájos könyvről. Valamint kíváncsi lennék a véleményedre a Beavatott trilógia befejező kötetéről és az Éhezők viadala trilógiáról is. Nagyon szép igényes blogot hoztál össze, gratulálok, további sok sikert :)

    Réta

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Szívesen olvasnék barmilyen vörös és rubin pöttyös könyvről véleményt/kritikát.
    Dóri:)

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Szívesen olvasnék barmilyen vörös és rubin pöttyös könyvről véleményt/kritikát.
    Dóri:)

    VálaszTörlés
  23. Szia!

    Gratulálok a bloghoz, eszméletlenül bájos a tematika! :)
    Nekem egyből Jane Austen regények ugrottak be az oldalról, de bármilyen kritikát szívesen olvasok, hogy újabb könyvekhez kapjak ötletet! :)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Én szinte bármilyen könyvről szívesen olvasnék. Szeretnék megismerni sokféle műfajt, olyat is amit rgyébként lehet hogy nem vennék a kezembe. Szóval nekem nincs konkrét elképzelésem arról, hogy milyen könyvekről olvasnék szívesen. Örülök ha megismerhetek új dolgokat. :)
    Sok sikert a blogoláshoz! Legyen benne sok örömöd!:)
    Zsófi

    VálaszTörlés
  25. http://moly.hu/karcok/539495
    A megosztás linkje lemaradt bocsi :)

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Az én kedvenceim a disztópiák, (például Útvesztő vagy Részlegesek triógia), bármilyen ilyen jellegű könyvről szívesen olvasok bejegyzéseket.

    VálaszTörlés
  27. Barmilyen kritikat szivesen olvasnek :)

    VálaszTörlés
  28. Molyon megosztottam: http://moly.hu/karcok/539511
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  29. Szia! Nagyon szívesem olvasnám a véleményedet a Megváltó szeretet és Az utolsó bűnevő című könyvről. Valamint a Párválasztó trilógiáról és a Narniáról a véleményed. (De amúgy minden kritikát szívesen elolvasok.)
    https://www.facebook.com/eszter.szucs.5205
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  30. Én krimi fun vagyok, főként a skandináv krimiket kedvelem nagyon :) De mindenevőként bármilyen kritikát elolvasok. Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  31. Szia! :)
    Igazából bármi jöhet, ami young adult :3
    Bár most számomra egy Papírvárosok vélemény jól jönne.:3
    Itt a megosztásom linkje is: https://twitter.com/Patty_Hartmann/status/603233633760124928
    Sok sikert a bloghoz és köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    Gratulálok a blogodhoz, nekem nagyon elnyerte a tetszésem. Szívesen olvasnék tőled mondjuk Jamie McGuire könyvei közül egy véleményt, de igazából minden jöhet ami romantikus. :)
    Twitterren megosztottam: http://egyszervolt-konyvsarok.blogspot.hu/2015/05/blog-nyito-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  33. Szia!!
    Imádom ahogyan a könyvekről írsz,a blog kinézetétől pedig mindig mosolyognom kell,olyan gyönyörű!!
    Én a new adult könyvekről és a régi,kosztümös drámákról olvasok szívesen! :)
    Megosztásom linkje:
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1442768459358525&id=100008761535054&pnref=story

    VálaszTörlés
  34. Szia!
    Vörös Pöttyös könyvekről olvasnék szívesen. :)
    (Rafflecopterben KV néven vagyok, facebookon Fölkerné Kosztyu Viola néven lájkoltalak.)

    VálaszTörlés
  35. Szia! John Green: Papírvárosok c. könyvéről olvasnék szívesen :)

    VálaszTörlés
  36. https://www.facebook.com/bettina.burkus/posts/10203013250771982?pnref=story

    VálaszTörlés
  37. és szerencsésen lemaradt bambaságomból adódóan a megosztás linkje. :D

    VálaszTörlés
  38. Szia!
    Másodjára futok neki a bejegyzésnek, a gugli kibabrál velem... :@ Az előző posztomat azért kezdtem azzal, hogy lemaradt valami... Azt hittem, az előző bejegyzést is elküldte.
    Na szóval:
    Minden műfajt szívesen olvasok könyvek terén, szeretek innen-onnan is csipegetni, csemegézni. Nekem csak az számít, hogy romantikus szál legyen az adott könyvben, kisebb-nagyobb, nem számít, csak legyen. :D Éppen ezért szeretek olvasni véleményeket mindenféle könyvről, mert az segít a döntésben, hogyha nem tudom mit olvassak, vagy nem tudom egy adott könyvről, hogy az jó vagy nem.
    Szeretem, hogy foglalkozol a könyvadaptációs filmekkel is. Illetve imádom a kreatív sarkokat minden blogon, itt meg hogy könyves....Azt mindenképpen tartsd meg és bővítsd!! :D

    VálaszTörlés
  39. https://www.facebook.com/andika.bedocs/posts/944845495538775

    VálaszTörlés
  40. John Green könyveiről, és new adult könyvekről.
    Egyébként gyönyörűséges a blog, szeretettel gratulálok hozzá! :)

    VálaszTörlés
  41. Szia! Érdekelne a véleményed Kiera Cass: A koronahercegnő című könyvéről és Julie Kagawa: Vaskirály sorozatáról, mindegyik sorozat a kedvencemmé vált. :)

    VálaszTörlés
  42. Szia!
    Mindenről olvasnék. legyen az romantikus vagy krimi, magyar vagy külföldi szerző műve. Pl. John Green, Katie Ashley, Fejős Éva, Papp Diána :-)
    megosztva itt:
    https://www.facebook.com/renata.pazsicki/posts/892783364116515?pnref=story

    VálaszTörlés
  43. Szia! Én Cecelia Ahern vagy Jojo Moyes bármely könyvéről olvasnék még értékelést ebben a szépséges blogban ^^

    VálaszTörlés
  44. Szia! Nézegettem a bejegyzéseidet, nem tudom, a sci-fi vagy a fantasy mennyire áll hozzád közel, de érdekelne, a nem romantikus műfajokról milyen véleménnyel vagy. Amolyan határterületként vagy ilyesmi. :) Én személyesen a Csodaidőket (Raana Raas) ajánlanám, már csak azért is, mert talán a legélvezhetőbb, legemberközelibb sci-fi, amit valaha olvastam, és mert nagyon nagy hangsúlyt fektet a szereplők közti kapcsolatokra, emiatt nagyon emberi és szerethető. Szívesen olvasnám, mi a véleményed az ilyen történetekről, mert úgy látom, fontos szempont az olvasmányaidban, hogy mennyire lehet azonosulni egy-egy könyv szereplőivel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ha már a fantasyt is említettem, látom, hogy más is ajánlotta már a Ködszerzetet Brandon Sandersontól, hadd csatlakozzam hozzá. Még romantikát is találhatsz benne (bár inkább a folytatásokban kap hangsúlyosabb szerepet), és nem utolsósorban egy nagyon jól összerakott történetet. :)

      Törlés
  45. Szia,
    én szívesen olvasnék Szabó Magda kritikákat.
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  46. Szia! :) Rachel Vincent Sikoltók című sorozatának az értékelését, kritikáját szívesen olvasnám.

    VálaszTörlés
  47. Én A nagy Gatsbyről
    (innen nem tudok bejelentkezni a nevem facebook-on Pájer Dorina)

    VálaszTörlés
  48. Hello.
    Én személy szerint fantasy rajongó vagyok szóval nagyon szívesen olvasnák ilyen könyvekről :)

    VálaszTörlés
  49. Szia!
    Jennifer L. Armentrout többi könyveiről is szívesen olvasnék bejegyzéseket. :)

    VálaszTörlés
  50. Anthony Ryan könyveiről szívesen olvasnék véleményt.

    https://www.facebook.com/laszlone.orban/posts/885548594825460?pnref=story

    VálaszTörlés
  51. Kocsis Mihályné2015. június 12. 8:23

    Gabo kiadó romantikus könyveiről.

    https://www.facebook.com/mihalyne.kocsis/posts/847530448655033

    VálaszTörlés
  52. Az összes Fumax könyvről szívesen olvasnék, meg a Trónok harcáról is.

    Megosztva.
    https://www.facebook.com/erzsebet.orban/posts/1129144757102604

    VálaszTörlés