2015. május 31., vasárnap

Május

Május végi leltározás

Egy hónap, amiben vizsgaidőszakom volt, amiben vezetni jártam, amiben forgalmi vizsgáztam, amiben a dolgok annyira összegyűltek, hogy sokszor a "nincs időm" kifejezés teljesen új értelmet nyert. Rájöttem, a mondás nem azt jelenti, hogy valamihez nincs kedvem, se nem azt, hogy kevés az időm, ezért valami nem fér bele, hanem könnyen eljöhet az a pillanat, amikor tényleg fizikailag egyszerre annyi teendőt elvégezni vagy éppen nem bírom energiával. Ennek ellenére nem is volt olyan szörnyű ez a hónap, olvasás terén. Nem bírtam volna a megpróbáltatásokat anélkül, hogy ne töltsem kellemesen is az időmet. A könyvek ebben a hónapban támaszt nyújtottak nekem és vigaszt, apró örömöket és további energiát és kitartást is, hiszen, ha egyszer túljutok ezen az időszakon, ott a remény, hogy többet olvashatok, több időt tölthetek blogolással.

Ebben a hónapban nem csak a puszta ténynek örülhetek, hogy heti több, mint egy könyvet elolvastam, hanem annak is, hogy ezeket a regényeket. A Luxen sorozat első két kötete után szörnyen vártam a folytatást, és külön örömet okozott, hogy nem is egyet, hanem kettőt kaphattam. Nem beszélve a hírről, hogy megjelent végre a befejező kötet is Magyarországon. Egyre jobban a szívembe zárja magát ez a sorozat, pedig már eddig is ott volt a helye. Olvastam egy olyan könyvet is, ami nem került közel hozzám, de ezek után csak még inkább örültem a következő két műnek, ami viszont annál inkább: a Reménytelen és a Sanctum. Olyan regények kerültek a kezembe tehát, amikre már régóta vártam, amikről sokat hallottam, amik iránt már annyian kíváncsivá tettek.

Amiket elolvastam:

Jennifer L. Armentrout - Opal - Opál

450 oldal

Forrás: Ajándék

Jennifer L. Armentrout - Origin - Eredet

428 oldal

Forrás: Könyvtár

Laura Arkanian - Holdezüst, vérarany

352 oldal

Forrás: Könyvtár


Colleen Hoover - Hopless - Reményelen

406 oldal

Forrás: Könyvtár

Debra Driza- Mila 2.0.

428 oldal

Forrás: Könyvtár

Sarah Fine - Sanctum

406 oldal

Forrás: Könyvtár



Új könyveim:

Az előző hónapom eltelt anélkül, hogy egy művel is bővült volna a polcom. A május azonban kárpótolt mindenért. A Csontváros befejező kötetét és az első könyvet a Dream válogatások közül páromtól kaptam névnapi ajándékként. Már nagyon régi vágyam egyszer az összes Vörös pöttyös könyvet kiolvasni, most mégis rávettem magam, hogy egy másik könyvsorozatba is belekezdjek emellett. Bár még a Gyönyörű sorscsapást nem olvastam el, de izgatottan várom, hogy fog tetszeni a Maxim Kiadó műve. A Kihasznált alkalmat is ajándékba kaptam, míg az Éva és Ádámot pedig megvásároltam egy barátnőm ajánlására.


Cassandra Clare - Mennyei tűz városa





Jamie McGuire - Gyönyörű sorscsapás





Michael Grant · Katherine Applegate- Éva és Ádám






Tarryn Fisher - Kihasznált alkalom






Könyvek alapján készült filmek, amiket a hónapban láttam:

Sokkal inkább volt ez a hónap a sorozatoké, mint a filmeké, hiszen számos évadzáró jelent meg májusban, többek közt az Originals-é vagy a Vámpírnaplóké, így csak egy filmadaptációt láttam a május során. Ez az egy viszont annál többet jelentett nekem, ugyanis a második rész több meghatározó eseményhez is köthető az életemben. Emlékszem, mikor tavaly tavasszal néztem, aznap érkezett hozzánk új családtag, Alison, a kiskutyám, akit a világnál is jobban szeretek, és aznap kaptam hírt sikeres nyelvvizsgaeredményemről is, pont a film kellős közepén. Örülök, hogy életem egyik legcsodásabb napja elevenedett fel újra előttem.







Éhezők viadala 3. - A kiválasztott









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése