2015. július 31., péntek

Július

Július végi leltározás

Az idő gyönyörű volt, nincs iskola és még pár napot szabadságon is tölthettem. Ennél több nem is kellet. A magam útját járhattam, olyannal tölthettem az időt, amit élvezek és mindezt úgy, hogy sütötte a bőrömet a napfény. Július lett a legolvasottabb hónap az idei évem során. Az éves kihívásom, ahogy látszik egészen jól halad:
Örömmel jelenthetem, hogy sikerült mind a 14 könyvtári könyvet befejeznem, amit az augusztus elei könyvtár nyitásáig szántam. Ennél jobban már nem is lehetett volna kiszámítani a szükségleteimet. Augusztus hónapja azonban újítást fog hozni. Nagyon sok könyvet sikerült beszereznem a közelmúltban, amikhez még nem volt alkalmam hozzáfogni, így a következő időszak a magánkönyvtáramé lesz. Persze a sors bármikor közbeszólhat, hisz a könyvtári könyveket vissza kell vinni, és ki tudja mire fogok akadni eközben, de legalább a célirány megvan.

Oldalszámok terén is új rekord született a 3000-es határ átlépésével. Rengeteg gyönyörű élményt szereztem, hisz tudom, hogy A sorok között-et az alvó kiskutyám mellett bújtam, a Vihartáncost a napon fetrengve a paplanon, Leonard Peacock történetét a bánki tóparton... Új kedvencem nem született, viszont A Vihartáncos és a Végtelen Napok című könyvet biztos nem felejtem el egyhamar, mert a hónap kedvencei lettek. Megtapasztaltam, hogy hiába indul be nehezen egy könyv és hiába érzem úgy, hogy legszívesebben feladnám, sosem szabad megtenni, mert az élet mindig tartogat meglepetéseket.

Amelyik könyveket elolvastam:


Margaret Stohl: Icons – Ikonok
Oldalszám: 408 oldal
Forrás: Könyvtár




Tammara Webber: Between The Lines – A sorok között
Oldalszám: 370 oldal
Forrás: Könyvtár



Benina: Megsebzett szabadság
Oldalszám: 344 oldal
Forrás: Könyvtár




Jay Kristoff: Stormdancer – Vihartáncos
Oldalszám: 496 oldal
Forrás: Könyvtár


Katie McGarry: Pushing the Limits – Feszülő húr
Oldalszám: 440 oldal
Forrás: Könyvtár




Rebecca Maizel: Infinite Days – Végtelen napok
Oldalszám: 384 oldal
Forrás: Könyvtár



Matthew Quick: Forgive Me, Leonard Peacock – Bocsáss meg, Leonard Peacock!
Oldalszám: 268 oldal
Forrás: Könyvtár




Nicole Williams: Crash – Zuhanás
Oldalszám: 328 oldal
Forrás: Könyvtár




Új szerzeményeim:

Ahogy már többször is írtam a blogomon, gyakrabban akkor vásárolok könyvet, ha egy művet már olvastam és annyira tetszett, hogy szeretném, ha meglenne a polcomon. (A másik esete, mikor egy sorozat folytatásáról van szó, és képtelen vagyok kivárni, amíg a könyvtárban megtalálom). Ez az eset állt fenn a Pacsirta megvásárlásakor is. Még egyszer szeretnék itt is köszönetet mondani annak a Molyos felhasználónak, aki eladta nekem olvasatlan példányát, mert még soha egy kiadótól vagy magánszemélytől, vagy webáruháztól sem kaptam könyvet ennyire szépen becsomagolva sérületlenül.


További szerzeményeim a Líra egyik diszkontáruházából származnak, egy mint ajándék, hármat megvásároltam. Az áruk darabjaként mindössze 600 Ft volt, amit a mai napig nem értek hogy lehetséges, hisz sehol sem látok rajta hibát, más helyeken az áruk még kedvezményesen sem közelíti meg ezt az összeget. Mondanom sem kell tehát mennyire boldog voltam. Igaz, az Álomkirályságot és a Varázslatot is olvastam már, de nagy kedvencek lettek.

A Titkos kert című színezőkönyv már akkor is nagyon megtetszett, mikor először hallottam róla, de mire elhatároztam magam a vásárlásra a boltokból kifogott, és fél hónapot várnom kellett a beérkezésre. Most viszont annál nagyobb örömöt jelent számomra.




Dawn Rae Miller: Larkstorm – Pacsirta





Jeffries: Felejthetetlen csók





Judith McNaught: Varázslat







Judith McNaught: Álomkirályság





Judith McNaught: Emlékezz rám





Johanna Basford: Titkos kert




Megtekintett filmek:


Ahogy már hónapról hónapra látható, nem a filmeké a főszerep mostanában az életemben. Az Agymenők című sorozat annyira a szívemhez nőtt, hogy nem hagy időt több filmezésre. Ennek ellenére újranéztem gyermekkorom nagy kedvencét, a Pán Péter című rajzfilmet. A mesekönyv sajnos még sosem járt a kezemben, pedig biztosan gyönyörű lehet, és örömmel töltene el, ha egykor a gyerek is elolvasná és megnézné. Felújított HD minőségben töltöttem le a mesét, ami még mindig megdöbbentet, mennyire csodás lett, annak ellenére, hogy több mint 50 éves műről van szó.


Az Ahol a szivárvány véget ér című film új kedvencem lett. Ledöbbentett, sokkolt, rajongóvá tett és igazi álmodozóvá. Imádtam minden pillanatát, még annak ellenére is, hogy a szappanoperákban és ezekhez hasonló filmekben gyötrődésként éltem meg a félreértéseket, amik a szerelmesek közé állnak. Már nem is tartom rossz dolognak a fiatal anyaságot, mégha a kedvet nem is kaptam meg egyenlőre.






Pán Péter
(1953)













Ahol a szivárvány véget ér
(2014)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése