2015. október 2., péntek

Szeptember

Szeptember végi leltározás


Véget ért a nyár és ezzel a szép idő is, a jó kedvemet mégsem tudta szegni az ősz sőt, határozottan magával ragadott. Nekem ez az évszak valami új kezdetét jelenti, éjszakába nyúló estéket, akár az olvasás, akár egy kellemes baráti összejövetel miatt, hisz erre az évszakra esik a születésnapom is. Hosszú sétákat a szabadban, olvasást minden mennyiségben, és nagyszerű új filmek és olvasmányok megjelenését. Az egyik ilyen könyv volt az Árulás csókja című regény is, a Gabo Könyvkiadó megjelenésében. Ez volt talán a részemről leginkább várt idei új regény. Most, hogy már kiolvastam pedig az idei egyik legszebb olvasás élményévé vált. 6 könyvet hagytam magam mögött összesen a 4 hét alatt a 250 oldaltól kezdve a 650 oldalasig minden félét, de határozottan remek műveket. A Csodalány, a Keserkék és a Madarak a dobozban is szuper regénynek minősült, pedig mind a három más más kiadó gondozásában jelent meg. 


Örömmel tapasztalom saját listám visszatekintésében is, hogy egyre inkább képes vagyok a nyitásra, a változatosságra és a befogadásra. Nyitok új témák felé, új kiadók vagy épp új műfajok felé. Úgy tűnik idén ősszel nem csak a természet válik színesebbé a számomra.


Amiket elolvastam:



Jodi Picoult - Csodalány
Oldalszám: 568 oldal
Forrás: saját példány


Sara Crowe - Campari reggelire
Oldalszám: 324 oldal
Forrás: saját példány




Josh Malerman - Madarak a dobozban
Oldalszám: 568 oldal
Forrás: kölcsönkérés




Kristin Cashore - Keserkék
Oldalszám: 648 oldal
Forrás: könyvtár



Onagy Zoltán - Tímea Gulisio - Peremvilág
Oldalszám: 254 oldal
Forrás: saját példány




Mary E. Pearson - Az árulás csókja
Oldalszám: 408 oldal
Forrás: saját példány




Új könyveim:

Ebben a hónapban már nem engedtem meg magamnak, hogy könyvvásárlásokba kezdjek, mivel októberben amúgy is születésnapom van, majd a következő hónap kárpótol a mostaniért. Az Athenaeum Kiadónak viszont hatalmas köszönettel tartozom, amiért támogattak recenziós példányokkal, méghozzá nagyon jó olvasmányokkal, így nekik mégis sikerült szebbé tenniük a hónapot.



Jodi Picoult - Csodalány





Sara Crowe - Campari reggelire





Onagy Zoltán - Tímea Gulisio - Peremvilág




Leitner Olga: Bakker, azok a csodddálatos férfiak!





Csabai Márk: A hatlövetű




Gwenda Bond: Lány a kötélen






Filmélményeim:

Folytattam tovább a már előző hónapban megkezdett Harry Potter maratont. Sajnos nem haladok vele olyan gyorsan, ahogy szerettem volna, viszont ugyan akkora élvezetet nyújt, mint a korábbi megtekintések során. Imádom fejből idézni a soron következő szöveget. Remélem októberben már sikerül a végéhez érnem, hiszen az utolsó rész az egyik legnagyobb kedvencem. Talán az ősz a mozizás évszaka is lesz, hisz nagyon sok új, jó film fog megjelenni mostanság, remélem ezekre én is eljutom majd. A sorozatok folytatásai is hamarosan kezdetét veszi, többek közt a Walking dead, A Vámpírnaplók és az Odaát az, amit én nagyon nagyon várok már.




Harry Potter és az aszkabani fogoly (2004)






Harry Potter és a Tűz serlege (2005)






Harry Potter és a Főnix rendje (2007)





Egy dal, amiről a szeptember jut eszembe:
(mind hangulatában, mind azért, mert ősszel láttam a filmet)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése