2015. december 10., csütörtök

Karácsonyi nyereményjáték

Karácsonyi nyereményjáték


Drága olvasók,


szeptemberben sikerült örömet szereznem azzal, hogy a megjelenését követő héten kisorsoltam Az árulás csókja című könyvet. Előtte, nyáron játszottunk Az Álom két keréken című Vörös pöttyös olvasmányért, októberben pedig a Prológus csapatával igazi Halloweeni Blog Rémálom héten vehettetek részt. Az ünnepek alkalmából szerettem volna, ha ismét valami igazán kellemes játékkal érkezni, ahol olyan könyvek kerülnek kisorsolásra, aminek én magam is igazán örülnék. Remélem ezzel az aprósággal is sikerül varázslatosabbá tenni a karácsonyotokat, ahogy ti is azzá tettétek az én egész évemet azzal, hogy írtatok, olvastátok írásaimat, és barátian közeledtetek felém. Köszönök tehát minden biztatást, kedves levelet és hozzászólást, és Kellemes Ünnepeket kívánok nektek!

A játék menete:

Úgy döntöttem ez alkalommal az előző játékoktól eltérően hagyjuk a személytelen sorsoló dobozt és egyéb formaságokat, és üzenjünk egymásnak e-mailben. A sorsolást is hagyományos módon, húzással szeretném ez alkalommal lebonyolítani.

Fontos tudnivalók:
  • A feladatok nem kötelező jellegűek, így mindenki a játék azon felében vesz részt, amelyikben szeretne.
  • A feladatok megoldásait a voraknoemi@gmail.com email címre várom.
  • Ahány feladat kerül teljesítésre, annyiszor kerül a neved a dobozba.
  • Sajnos csak magyar címre tudok postázni, ahogy a kiadók is, így kérlek benneteket, hogy ezt vegyétek figyelembe.
  • Minden legalább egy feladatot teljesítő esélyes bármelyik könyv megnyerésére.

Sorsolás: December 20.

Nyeremények:

1. Lana Millan - Átkozott Hannah Borwn című romantikus regénye az Athenaeum kiadó felajánlásából.


2. Sarah Raasch - Hó mint hamu című regénye a Twsiter Média felajánlásából.


3. Debbie Macomber - A fagyöngy alatt című műve a General Press kiadó jóvoltából.


Feladatok, amivel pontokat gyűjthetsz:

1. Írd meg, melyik volt az az 5 idei megjelenésű könyv, ami legjobban elnyerte a tetszésed. (A sorrend számít.)

2. Írd meg, melyik volt az az 5 idei megjelenésű könyv, aminek a borítóját a legszebbnek találtad. (A sorrend szintén számít.)

3. Borítsd a könyvespolcodat is karácsonyi hangulatba bármilyen apró ötlettel, és küld el nekem a feldíszített polcod képét.

4. Legyél a blog Facebook oldalának kedvelője, és írd meg, milyen néven.

5. Iratkozz fel az oldalra, és írd meg, milyen néven tetted ezt meg.


A beérkező válaszokat természetesen veletek is megfogom osztani, ugyanis szerintem nem csak én várok kíváncsian, ki, hogyan látta ezt az évet. Természetesen a feldíszített polcokkal is találkozhattok majd az oldalon, hogy egymásnak ihletet adjunk. Pár jó ötletnek igazán örülnék én magam is. :)

Igyekszem a játék ideje alatt a nyereménykönyvekről értékeléseket hozni, hogy megtudhassatok még többet ezekről az olvasmányokról.

A megnyerhető könyvekről itt olvashattok értékeléseket a képekre kattintva:




Mindenkinek nagyon jó játékot, és sok sikert kívánok! ♥

6 megjegyzés:

  1. Követlek mindkét fórumon és a válaszok is elküldve:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Judy, nagyon örülök neki :) A napokban válaszlok is azokra az emailekre is. Nagyon sok sikerült kívánok :)

      Törlés
  2. Szia, e-mail elküldve, az 1. és a 3. kivételével megcsináltam őket de a 3.-at is szeretném , remélem nem baj ha küldök még egy mailt majd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hogy nem baj :) Amikor az időd engedi. Ha pedig véletlenül nem fér bele, akkor is esélyes vagy pontjaiddal a játk során, de pótolni bármikor lehet, felírok minden plusz pontot, ami beérkezik :)

      Törlés
  3. Követlek mindkét oldalon és a válaszokat is elküldtem az előbb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anita a részvételt, válaszoltam is a nap folyamán, a pontokat pedig beírtam. :)

      Törlés