2015. december 8., kedd

November

November végi leltározás



Egy hosszú nyugodt időszak után elérkezett a rettegett elővizsga időszak. Idén kivételesen nem volt olyan tárgy, amiből ne kaptunk volna elővizsga lehetőséget, így a novemberem nagy része a felkészülésre lett fordítva. Ez sajnos azt eredményezte, hogy jóval kevesebbet olvashattam, mint azt szerettem volna, de tökéletesen zárult a hónap, ugyanis egyetlen, december közepi megmérettetés maradt hátra.


Remélem, ezzel megint egy hosszú, nyugodt, monoton időszak veszi kezdetét, amiben a blogé lehet a főszerep. Ezen kívül megvettem életem első laptopját, ami gyönyörű fehér, vékony és nőies. Imádom. Végre kinyílt előttem a világ, több időt tölthetek a blogom előtt, anélkül, hogy egy asztalnál kellene kényelmetlenül ülnöm, akárcsak a munkahelyen, ráadásul a kis szőrmók kutyuskám is az ölembe költözhetett végre.

Az olvasásaimat tekintve, valahára rám talált az idei nagy kedvenc, de talán nem is pusztán az idei, ugyanis régóta nem vettem olyan könyvet a kezembe, ami ennyire tetszett volna, ez pedig a Jók és rosszak iskolája volt. Végre valami mesébe illő, valami messze nem szokványos, és valami olyan történet, ami leginkább rászolgált arra, amiért én könyvet veszek a kezembe, arra, hogy elszakadjak a valóságtól.

Ezen kívül romantikus történetek közt is kedvencet avattam az Átkozott Hannah Brown című művel. Olyan, ami igazán nem tetszett volna, nem is nagyon volt, bár az Így jártam az életemmel című önéletrajzi írás kicsit távol állt az én ízlésemtől.

Olvasásaim:



Soman Chainani: Jók és rosszak iskolája


Amy Fritzpatrick - Au-Pair voltam...
Oldalszám: 45 oldal
Az értékelésemet itt érheted el.


Acélgólem
Oldalszám: 156 oldal



Lana Millan: Átkozott Hannah Brown
Oldalszám: 322 oldal



Gwenda Bond: Lány a kötélen
Oldalszám: 365 oldal



Neil Patrick Harris: Így jártam az életemmel
Oldalszám: 304 oldal



A könyvespolcom új lakói:

Igyekeztem a hónapban nem növelni jelentősen az elolvasásra váró könyveimet, ugyanis úgy sejtem, bőven hoz új olvasmányokat a december is, hiszen itt van a karácsony, és a jobbnál jobb novemberi megjelenések is lassan megérkeznek. Az Athenaeum Kiadótól gyönyörű könyveket kaptam, kíváncsian várom már őket, de egy ajándékkal is bővültem, amit unokabátyám adott nekem utószülinapi ajándékként.





A. Meredith Walters:  Utánad a sötétbe





Kati Hiekkapelto: Kolibri






Virginia Macgregor: Milo szerint a világ





Demcsák Zsuzsa – Bali Sándor: Példa-képek




Pirner Alma: Rúdtánc




A hónap során látott filmek:

Mikor a bátyám szorgalmazta, hogy nézzem meg ezt a filmet a Disneytől nem voltam túl lelkes, ugyanis még semmit sem hallottam róla. Annyira örülök, hogy ennek ellenére mégis hagytam magam rábeszélni, mert valami mesés volt. Végre egy olyan adaptáció, ami az álmodozó énemet erősíti. Ezt minden igazi reményekkel teli személyiségnek látnia kell.


Holnapolisz (2015)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése