2016. január 6., szerda

December

December végi leltározás
A december hónapok minden évben izgalomba hoznak, új ígéretet hordoznak, fellelkesítenek, és egy sajátos ünnepi hangulatot adnak. Mégsem sikerült teljesen úgy az ünnepi időszak, ahogy azt terveztem. Szerettem volna rengeteget olvasni és pihenni, ugyanakkor a blogon is aktív lenni, és persze a jó kedv sem maradhatott le a listáról. Ezzel szemben az időm rettentően kevés volt a pénzügyi vizsgám miatt, a szünetemet a matematikai feladványok tették ki, a vőlegényem pedig állavizsgára készül, így már csak miatta sem lazíthattunk magunkon. A feladatok és kihívások kavalkádjától dekoncentrált lettem, szinte egy fél órára sem voltam képes leülni és csak olvasni, vagy írni, folyamatosan pörögtem volna, mégsem értem a dolgaim végére.

Olvasásaim:

Az olvasások terén is jócskán megmutatkozott ez a fejetlenségem, amiről előzőekben is írtam, ugyanis az előző hónapokhoz képest messze elmaradtam. Ezzel a decemberi olvasmányaimmal nem lett meg az az év végi lista, amit idén magam mögött szerettem volna hagyni. A minőség viszont messzemenően kárpótolt a mennyiségért, mert a Hó mint hamu története például a kedvenc könyveim közé került. A Twister Média két új őszi megjelenése hatalmas meglepetéssel és örömmel töltött el, mert nem csak az idei kedvenceim kerültek ki általuk, hanem az összes olvasásomat tekintve is maradandó élményt nyújtottak.



Szilágyi Zoltán - Acélsereg
Oldalszám: 364 oldal



A. M. Aranth - Dobszó a ködben
Oldalszám: 360 oldal



Sara Raasch - Hó mint hamu
Oldalszám: 496 oldal
Az értékelésemet itt érheted el.



Debbie Macomber - A fagyöngy alatt
Oldalszám: 240 oldal
Az értékelésemet itt érheted el.




Virginia Macgregor - Milo szeirnt a világ
Oldalszám: 392 oldal
Az értékelésemet itt érheted el.






A könyvespolcom új lakói:

Ismételten több lett az új jövevényem az olvasásokhoz képest, így boldog vagyok, hogy a jövőben lesz mit levennem a polcról. Már el is készítettem a jövő évi Csökkentsük a magánkönyvtárunkat listámat, 2016-ban azt remélem, minden saját könyvem elolvasásra kerül. Mivel a családunk nem tart ajándékozást karácsonykor, így nem gyarapodott a polcom sokkal jobban, mint máskor, ennek ellenére öröm volt nézni, ahogy karácsony idején a molyok új szerzeményei percenként frissültek.

Nekem mindössze két olyan olvasmány volt, amit karácsonyra kaptam, ezek közül egyiket már olvastam. Mindemellett magamat is megleptem a Szentjánosbogár lányok történetével. A Twister Média és a General Press kiadó is támogatott egy-egy könyvvel az elmúlt időszakban, ami hatalmas boldogság volt számomra. Három különleges darabbal is kiegészült a könyvtáram, ugyanis beszereztem Kerstien Gier Időtlen szerelem trilógiáját eredeti, német nyelven. Szerettem volna ezzel a lépéssel közelebb hozni a kellemest a hasznossal, és hát ahogy a képen is látszik, a díszdobozos kiadás valami gyönyörű. Új polcom legszebb darabjai.




Sara Raasch - Hó mint hamu




Debbie Macomber - A fagyöngy alatt



Kerstin Gier - Rubinrot




Kerstin Gier - Saphirblau




Kerstin Gier - Smaragdgrün




Kristin Hannah - Szentjánosbogár lányok




Nicole Williams - Zuhanás





Wendy Higgins - Angyali győzelem




Fredrik Backman - A nagymamám azt üzeni, bocs





A hónap során látott filmek:

Karácsony előtt végre, fél év után, újra mozizásra szántam magam. A Star Wars volt az év második felének egyetlen olyan filmje, ami igazán felkeltette érdeklődésemet. Bár kisebb csalódások értek, de összességében én imádtam ezt az új részt, és minden egyes érzelmet, amit belőlem kiváltott. Ezzel szemben Az útvesztő folytatásában mélységesen csalódtam, már nem is várom a harmadik részét. A Minyonok a szilveszteri vigaszmesém volt, ugyanis a vőlegényem az új év ötödik napján államvizsgázott, idén az ünneplésnek el kellett maradnia, egy rövidke rajzfilm azonban belefért két tétel között.





Star Wars (2015)




Tűzpróba (2015)




Minyonok (2015)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése