2016. március 5., szombat

Könyvadatlap - A. O. Esther - Frigg rokkája

Kiadó: 
Decens Média Kft.
Megjelenés éve: 
2015
Téma: 
misztikus kalandregény, romantikus
Sorozat:
Frigg rokkája I.
Az íróról
Nemzetiség:
magyar
Születési idő:
-
Megjelent könyvek száma:
11 (2016.03.05)
Weboldal:
http://www.aoesther.com/
A könyvről
Fejezetek száma:
16
Oldalszám: 
442 oldal
Ár (keménytáblás): 
3990 Ft
Ajánlott korhatár:
-
Befejezés:
happy end, nyitott
Tartalom


Helyszín:
Norvég királyság, Stjerne városa

Korszak:
2024, 924

Évszak:
nyár

Időtartam:
körülbelül 2 hónap

Szemszög:
két karakter szemszögéből

Történetvezetés:
egyenes vonalú

Megemlített irodalmi művek:
-
Szereplők


Főszerepben:


Sonja Sommerland
További szereplők:


Mr. Nystrom
Inge Klavik
Alex Summerland
Claire
Richard
James
Leif
Rikki
Einarr Sigurdsson
Hakon
Marcus
Brenna
Trym
Lars
Ole
Sigurd Olafson
Laetitia Clark
Frida
Asa
Dalla
A Frigg rokkájának jelentése

"... A saját érdekedben kérlek, hogy kerüld el a túlpartot, főleg azokban a napokban, amíg Frigg rokkája a legfényesebben ragyog!
- Frigg rokkája?
Einarr az égre mutatott.
- A csillagkép. Ebben az időszakban a legerősebb a fénye. Kilenc napon át tart ez a jelenség..."

Dalszövegek a könyvből

"Gyűlölöm a neved,

És gyűlölöm az álnokságod.
Gyűlölöm a lelked,
És gyűlölöm a pillantásod.

És gyűlölök minden veled kapcsolatos dolgot!
Gyűlölök minden veled kapcsolatos dolgot!

Gyűlölöm a hangod,
És gyűlölöm a gondolataidat,
Gyűlölöm a szagod,
És gyűlölöm a rangjaidat.

És gyűlölök minden veled kapcsolatos dolgot!
Gyűlölök minden veled kapcsolatos dolgot!

Gyűlölöm az erődet,
És gyűlölöm a lelketlenségedet.
Gyűlölöm a tested,
És gyűlölöm a nevetésedet.

És gyűlölök minden veled kapcsolatos dolgot!
Gyűlölök minden veled kapcsolatos dolgot!

Tűnj el az életemből, amíg szépen kérlek,
Tűnj el, amíg megteheted,
Mert Isten haragja előbb-utóbb megver téged…!"

"Árnyékos erdőn 
Bolyongtam én, 
Sötétzöld sátor 
Borult fölém.

Egy kis virágot 
Találtam ott, 
Amely csillagként 
Világított.

Utánanyúltam, 
De kérve kérte: 
"Ne ölj meg! Nagy kár 
Egy életért!"

Gyökérrel együtt 
Kivettem őt, 
Elültettem a 
Házunk előtt.

Kertünk csendjében 
Lel most hazát, 
S virulni fog még 
Sok éven át."

"Álmok tengerén hajóztam 
a teliholdat lesve, 
csillagok táncoltak körül, 
fényszikrákat vetve.

Mondd, aranyló Hold, 
hol van a szerelmem? 
Hol van, aki rám vár, 
akiért születtem?

Menj a szíved után! 
dalolta a Hold. 
ott találod őt, ahol 
a lelked felragyog.

Meglátod szemében 
a Mindenség titkát, 
meghallod hangjában 
legédesebb álmát.

Vigyázz eztán reá, 
ne ereszd el kezét, 
s öleld szerelmesen, 
minként a Nap a fényt."

"Hol van az ég, és hol van a föld? 

Elveszett vagyok nélküled. 
Hol van mindaz, amiről meséltél? 
Légüres térben lebegek.

Kínzó sebet ütött rajtam a fájdalom, 
Egyedül nem bírom tovább. 
A szívem vérzik, ha rád gondolok, 
Soha nem jössz vissza hozzám.

Úgy teszek, mintha boldog lennék, 
hogy ne nézzenek furcsán az emberek. 
Emlékek és álmok tengerében élek, 
s reggelente idegenként ébredek.

Ez nem az én világom, 
nem az én álmom. 
Küldj egy hulló csillagot, 
Mutasd meg, kérlek, a holnapot!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése