2016. április 11., hétfő

A leggyönyörűbb könyveimben járva

A leggyönyörűbb könyveimben járva

Már régóta élt bennem a vágy, hogy megmutassam nektek, melyek azok a könyvek, amik szerintem a leggyönyörűbbek belülről a polcomról. Szép borítókkal bármerre járunk mindenhol találkozhatunk, de az interneten barangolva, nem látjuk, milyen egy könyv, mikor a kezünkben tartjuk, és mit rejt belülről. Egy bejegyzés sorozat keretében szeretném nektek a jövőben bemutatni, én milyen csodálatos oldalakkal találkoztam már olvasmányaim során. Ha önmagunk számára nem is számít a szép külső, hanem sokkal inkább a tartalom, egy ajándék vásárlásakor például nagyon jó szempont lehet ezeket figyelembe venni, ugyanis szerintem fantasztikus érzés gyönyörű könyvet ajándékozni egy szerettünknek. Íme tehát pár kedvencem a saját gyűjteményemből.



Nektek melyik mű tetszett a képek alapján a legjobban?

7 megjegyzés:

  1. De jó ez a bejegyzés! Szerintem a legelső a legszebb, de a Larkstorm – Pacsirta madarai is tetszetősek *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Orsi :)) Teljesen egyetértek, nekem is a Jók és rosszak iskolája tetszik legjobban, de azok a madarak is annyira szépek. :)

      Törlés
    2. Pont tegnap kerültek fel a falamra repülő madarak, annyira imádom őket! :)

      Törlés
    3. Úúúú, én is szeretnék madarakat a falra. :) Te készítettél? Nincs róla kép?:)

      Törlés
    4. Van róla kép :)
      http://moly.hu/system/statements/normal/statements_693521.jpg?1460907548
      Innen rendeltem a matricát: http://www.faltetovalas.hu/index.php?com=product&sect=6&cat=54&id=1439
      Nagyon könnyű volt, csak fel kellett ragasztani őket :) :D

      Törlés
    5. Nagyon gyönyörűek :) Ráadásul az áruk is elég baráti. Nagyon jól mutatnak a faladon :))

      Törlés